20071028


ortalama bir kıyamet
böyle bir şey olsa gerek



ne zaman yetecek
tek başına iyi niyet?
hakkaniyet
nereye kadar
kovalar
kendini bilmez insanı
cahiliyetin sancısını
atamazsın üzerinden
değişemezsen
ki zaten
bilmeden değişemezsin
ama lütfen bil
incitiyorsun beni
kırılgan zeminimi
zayıfım bu anlamda
ve bu tarz denemesi
yoruyor beni
tırmalıyor zihnimi
köşe, tezat
cümlelerin eğimi
isterik ve bu çabalar
bu anlamsız
bu manasız
acılar ikinci bir ten gibi sarsın bedenimi

entel avuntusu manifesto
discovery ayarında protesto
keşfederken beyninin koridorlarını
atlıyorsun meşhum çıkış kapısını
bana göre değil hodri meydan havalar
tek yermecemi o san'atını pompalar
istediğim biraz daha fazla şevkat ve
hadi bana hiç bilmediğim bir şey söyle
o vakit keserim kucak dansını
ya da biraz daha denerim şansımı
işte tam da itişirken biz o anda
dönene dönene sıkışık kör noktada
o zaman patlar belki metafor
ya da bu olur pek bir yalın, pek bir kor
olmuyor
çalışmıyor
bilmiyor
kimseler neden atar yürekler
kürdan yok dudaklarda
sınır yok ki bu uzlamda
bil; olasılıklar kapanda
anla!
niye kızarsın ki bana?
"tu" desem "kaka" desem

libido semirtilmiş ne fayda
kevaşe dostlar
avlanıyorlar
yeni bir düş
yeni bir düşüş
dostlarım var
irili ufaklı karıncalar
bana bakıyorlar
sessizce isteksizce
ümitsizce anlayamıyorlar
yazık
"ne bu böyle söylediğin
yaz şarkısı değil türkü değil
ha?
ne bu böyle
şu, gerçek
bu değil?
sana ne be adam
dilediğimiz gibi
eziliriz bu yollarda
istediğimiz gibi
sürünürüz ah ayaklar altında
eğitildik biz bu medya
eğitildik biz ekranla
kadınlar var ekranda
cazibesi çıplaklığında kadınlar
alkol var iç alkol'ü
yumuşat süngerini zihninin
eğlence var eğlen
unut gerçeğini kendinin"
ben de bilirdim
tanrı olmayı
kaçmayı
saklanırken göklerde
yerdekilere bok atmayı
yapmadım
tapmadım
ve dâhi taptığı kadar bana,
ona inanmadım
olmadım
kul olamadım
insanda umut var sandım
yanıldım
olur mu hiç durur mu
insanda us
bulunur mu?
aranırda sorulur mu
ölçülüp biçilir mi sanrı
kaldır
başın dimdik omuzlar güçlü
bilirim göstereceksin günümü
ama n'olur biraz şevkat
ve biraz daha müşfik ol bana karşı
sadece olasılıklar dedim
sözlerimin iğnelemesine değindim
teninin bu denli ince
bu denli yumuşak
delinin biri olduğunu bilmezdim
şimdi de ben delirdim sanırım
duvarlara inat notlar almaktayım
karşında değil yanındayım
şarkına muhattap olmaktayım
şimdilik buradayım ve dinle
ben eski bebek olamam
kandıramam kendimi
ihtimalden yürüyorum
metafiziğine değiniyorum
aşkın
savaşın
ve insanın
adını arıyorum
saygı?

Hiç yorum yok: